27 Nisan 2009 Pazartesi

senden başka vücutlarda da doğabilirim ben
muhtac olmamayı sen öğrettin bana
varolabilmeyi yapayalnız, tek başına
hayal kurmak kadar , kurmamayı da
yıkılıyormuş demek tüm bentler bu hayatta
sevmek kadar gerçek olan birşey var
nefret etmek de çok insanca
evet anladım bunu senle bir kez daha
nefret de sevgiden doğar eninde sonunda
inadına yalvarıp, aldım gururumu ayaklar altına
hey adam! seviyorum seni çılgınlarcasına
inanmadın, inanmak istemedin sen hiç bana
dinlemedin, incittin hep daha fazla
farketmedin, edemeyeceksin
kimse sevmedi, sevemeyecek seni benim kadar asla
kimse mutlu olamayacak seninle benim kadar
iyi oynanmış tiyatrolar izlemeye mahkumsun hayatın boyunca
şimdi çık git hayatımdan bir kez daha
ama unutma geri dönüşün olamayacak asla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder