19 Ekim 2010 Salı

Psikoloji... O kadar değişken ve renkten renge kolaylıkla girebilen bir olgu ki sizi dünyanın en'lerine anlık zamanlarda götürebiliyor.
Değişen hormonlar mıdır yoksa; değişen zaman içinde deforme olan duygular mıdır bilemiyorum neşeyle, enerjiyle uyandığım sabahın gecesine ulaşmam bir hayli komik oluyor. Aniden yüreğimi sıkıştıran kötü ruhların beni ağlamaya zorlamasının ardından da iyi melekler tarafından gıdıklanarak kendi halime gülüyorum. Titreyen kol ve bacak kaslarıma avaz avaz bağırmak ve "Güçlü olun! Beni yalnız bırakmaya hakkınız yok!" diyerek çıkışmak istiyorum. Daha neler neler yapmak istiyorken de hiçbir şey yapamadan olduğum yerde saydığımı farkedip, geçen zaman içinde yapmam gereken şeylerin ardından koşuyorum. Yakalayabiliyorsam da zamanında mıdır, yoksa yersiz midir hala kestirebilmiş değilim.
Belki saçma gelecek duyduğunuzda; bundan dört sene önce bendeki bu gel-gitleri ilk farkeden insan bizim mahalle bakkalıydı. Beni kollarımdan silkmişti birgün ve de ardından "Kendine gel! Bu hal ne böyle!" derken ses tonunda o muhteşem yadırgama ve büyüklüğün korumacılığını barındırmıştı. Ya işte böyle. Tam dört kocaman senedir böyle bir geliyor ve ardından belki de beş gidiyor. Gelsin diye beklerken neyi beklediğimi unutup, sonra da beynimin kapıları çalındığında, kapıları açıp boş boş bakıyorum. O da, o en sevimsiz-davetsiz arkadaşlardan biri gibi gelip başköşeye kurulup, üstüne bir de kumandayı ele alıyor. Bu ne ukalalık canım! Ya kal ya tümden git değil mi ama! Dur, lütfen gitme! Kal ki, hep yanımda ol. Aslında sen dört sene önce gittiğinde de sormamıştın. Ben taa o zamandan beri böyleyim. Keşke en azından vedalaşabilseydik.
Şimdi tam da sırası sen hoşgelmişken. İşte bu senin odan ve bu da kapın. Bak burda avcumun içinde ne var görebiliyor musun? Evet, evet o kapının anahtarı. Yok artık öyle kafana estikçe uğrayıp kaçmalar. Bundan sonra patron ben, köle de sensin. Sana en eski dostlardan birinin güzelce kanatarak açtığı yarama dediği gibi demek istiyorum: "Orda k.i.b.!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder